خانه > خبر > عسکر اولادی : روحانیت وحدت جامعه سیاسی را مدیریت کند

عسکر اولادی : روحانیت وحدت جامعه سیاسی را مدیریت کند

7 سپتامبر 2010 بیان دیدگاه Go to comments

به گزارش ایسنا حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن بیان این مطلب گفت : » گفت‌وگو بین اضلاع اصولگرایان و نیز برخی مسوولان که دغدغه وحدت و همگرایی ملت را دارند را یک اصل می‌داند. ما معتقدیم روحانیت در این کشور همیشه محور تحولات سیاسی بوده است. ما باید هم این ظرفیت را حفظ کنیم و هم در این مورد هم‌افزایی داشته باشیم و امیدواریم تلاش‌های ما در جبهه وقتی به ثمر نشست به تدریج خبرهای آن را هم انتشار دهیم.»

عسکر اولادی در یخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که کار اصلی حکومت‌ها آسان کردن زندگی مردم و تامین و تضمین امنیت اجتماعی است، تصریح کرد: «مردم وقتی به ادارات برای رتق و فتق امور خود می‌روند باید با خلق و خوی خدمت در کمترین زمان ممکن به کار آن‌ها رسیدگی شود.»

وی افزود : » همان‌طور که رییس‌جمهور خود را خادم مردم می‌داند باید کارگزاران و کارمندان دولت نیز خود را خادم مردم بدانند و مشکلات آن‌ها را حل کنند.»

وی موضوع تسهیل زندگی مردم را یکی از اصلی‌ترین مطالبات رهبر از دولت‌های پیشین و فعلی دانست و افزود : » امیدوارم آقای احمدی‌نژاد و دیگر کارگزاران نظام در پاسخگویی به این مطالبه مردم و رهبری موفق عمل کنند.»

عسگر اولادی در ادامه افزود : » نهادهای نظارتی در دولت و مجلس و قوه قضاییه وجود دارد که پیشرفت کار را در اجرای سند چشم‌انداز و برنامه پنج ساله روایت می‌کند. ما باید به این روایت‌ها که نوعی داوری در عملکرد دولت است توجه کنیم، البته این مردم هستند که باید در زندگی خود در عرصه‌های گوناگون تحقق شعار عدالت را حس کنند. میزان رضایت‌مندی آن‌ها از نظام و مسوولان نشان می‌دهد که چقدر ما در تحقق عدالت موفق بودیم.»

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه