خانه > مقاله > احمد سالک: موسوی و کروبی در خانه‌ و بین اقوامشان هم جایی ندارند

احمد سالک: موسوی و کروبی در خانه‌ و بین اقوامشان هم جایی ندارند

31 ژانویه 2011 بیان دیدگاه Go to comments

بین خانواده و خویشان هم جایگاهی ندارند
احمد سالک، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران، طی مصاحبه با روزنامه جوان، با بیان اینکه «زمین برای موسوی و کروبی تنگ شده و هر جا هم می‌روند حزب‌اللهی‌ها جلوی در خانه‌شان شعار می‌نویسند»، ادعا کرد «این دو نفر دیگر در خانه‌شان و بین قوم و خویشانشان هم جایی ندارند. خودشان هم علاقه‌مندند دستگیر شده تا قهرمان شوند ولی سیاست جمهوری اسلامی این است که اینها لاشه سیاسی شوند، یا فرار کنند یا همین طور توی این لجن‌ها دست و پا بزنند. الا اینکه خودشان را بکشند بالا، توبه کنند و بیایند بگویند جرم‌هایی که کرده‌ایم قوه قضائیه بیاید رسیدگی کند، آن وقت مردم یا اینها را می‌بخشند یا مجازات می‌کنند.»
مجبورند بچه های پراکنده را جمع کنند
این روحانی حامی دولت همچنین مدعی شد » الان اتاق فرمان و فکر فتنه، تلاش می‌کند تا موسوی و کروبی دستگیر و تا مدتها تبدیل به سوژه شوند و بچه‌هایی که از دوروبرشان پراکنده شده‌اند دوباره جمع شوند.»
سالک بدون استناد به شواهد و اسناد، و صرفا بر اساس اغراض سیاسیِ خود ادعاکرد گفت: «در فتنه بعد از انتخابات اینها چند هدف را دنبال می‌کردند خودشان هم به آن اذعان داشتند. یکی اینکه بهزاد نبوی گفته بود ما یکبار کمر رهبری را در تیرماه 78 شکستیم، این بار هم باید این کار را بکنیم و یا اینکه موسوی خوئینی‌ها گفته بود باید خامنه‌ای را از تخت پایین بکشیم یا محمد خاتمی که گفته بود سقوط احمدی نژاد سقوط رهبری است و امثال اینها که زیاد است. البته عوامل خارجی هم در فتنه اخیر دخیل بودند مثل جین شارپ ‌ و دیگران که به نوعی تأثیرگذار بودند.»
وی ادامه داد: «وقتی موسوی از چند بمب‌گذار حمایت و آنها را تأیید می‌کند یعنی این که حبل‌الله المتین را رها کرده و ته چاه سقوط کرده است. اینها دیگر تمام شده‌‌‌اند و در آن ته چاه دارند دست و پا می‌زنند.»

انتقاد از اصولگرایان منتقد دولت
سخنگوی جامعه روحانیت همچنین ادامه داد: «من با برخی از این آقایان(اصولگرا) جلسه گذاشته‌ و گفته‌ام که این چه مواضعی است که شما می‌گیرید. یکی از این آقایان در جواب به من گفت من دیگر کاری به سیاست ندارم، می‌روم به گوشه‌ای و سرم در کار خودم است.
خب این شد جواب. آقا(رهبری) امروز تنهاست شما باید بروی و دفاع کنی . چطور می‌شود که آدم این طور می‌شود؟
آنچه بچه حزب اللهی ها می خواهند
سالک در ادامه گفت: «همین‌هایی که به عنوان پشتوانه انقلاب بودند، چگونه فرزندانشان به جان بیت‌المال افتادند. مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی عامل دیگری است تا فتنه شکل بگیرد. اینها هر کدام عوامل مختلفی است که میدان عمل دارد. چرا جریان دوم خرداد و موسوی تلاش می‌کند تا قدرت را بگیرد چون می‌دانند اگر در رأس قدرت باشند می‌توانند بسیاری از چیزها را قلع و قمع کنند و صفحه را برگردانند. چرا بچه‌های حزب‌اللهی و ولایتی می‌خواهند که رئیس جمهور بیاید و دور آقا باشد برای اینکه می‌‌دانند اگر این کلید قدرت دست نامرد بیفتد چه اتفاقی خواهد افتاد. بیداری و بصیرت چگونه محقق می‌شود؟»
این روحانی اصولگرا، چندی پیش نیز مدعی شده بود «با رجوع به عملکرد موسوی شاهد هستیم که وی در فتنه های پس از انتخابات، سردمدار فتنه گران بوده و در این زمینه برنامه های دیکته شده خارج از کشور را اجرا می کند.»

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه